<link rel="stylesheet" href="/media/plg_jchoptimize/cache/css/0f0944c4b8fd8aeb401db3dae6af6873_0.css">

اخبار | ساب مین ، نصب تضمینی اپلیکیشن

حمایت دولت از ارزش افزوده (وس) - حمایت مجلس

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط فعلی که اقتصاد کشور شرایط سختی را پشت سر می گذارد دولت باید با حمایت از کسب و کارهای جدید بهبود وضعیت را تسهیل کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ،  محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به فعالیت نزدیک به 600 کسب وکار در صنعت خدمات ارزش افزوده گفت: دولت به ویژه وزارت ارتباطات باید حامی این نوع کسب و کارها به علت ارزش افزوده ای که برای اقتصاد ایجاد می کنند، باشد.
نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشتغال بیش از 30 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم والبته با هزینه های بسیار کمتر از صنایع دیگر در حوزه وس باید با حمایت های بیشتر افزایش یابد، تصریح کرد: در شرایط فعلی که اقتصاد کشور شرایط سختی را پشت سر می گذارد دولت باید با حمایت از کسب و کارهای جدید بهبود وضعیت را تسهیل کند.
رضایی با تاکید بر اینکه کارآفرینی با سرمایه کم در همه کشورهای دنیا مورد حمایت است، افزود: اینکه بروز تخلفی در وس پایان عمر فعالیت آن باشد منطقی نبوده و باید با این کسب و کار نوین نیز به مثابه صنایع دیگر برخورد شود و اگر تخلفی رخ داده به همان اندازه برخورد صورت بگیرد نه بیشتر.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه جذب و استخدام نیروی دولتی به شدت کاهش یافته و صنایع بزرگ نیز با بحران مواجه هستند، باید حمایت از کسب و کارهای نوین در دستور کار قرار بگیرد تا تبعات بیکاری دامن کشور را نگیرد.
نماینده جهرم در مجلس افزود: دولت باید فضا را برای کسب وکارهایی که از نهادهای مختلف مجوز فعالیت دریافت کرده اند آماده کند و به جای تصمیم گیری و دخالت ، همراه با تمامی نهادهای دیگر بهترین امکانات و زیرساخت ها را در اختیار بخش خصوصی برای مقابله با تخلفات و حل چالش ها قرار دهد.
رضایی با بیان اینکه عمده افراد شاغل در کسب و کارهای نوین تحصیل کرده و به نوعی ن خبه هستند، گفت: دولت باید با استفاده از پتانسل ایجاد شده مسیر رشد اقتصادی کشور را فراهم کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزارت ارتباطات باید فعالان خبره کسب و کارهای نوین برای ارائه راه‌حل مقابله با تخلفات مشورت بگیرد تا آسیب ها تبدیل به فرصت شوند.

 

 

درباره ما

ساب مین یکی از برندهای شرکت معتبر تسنیم رایانه شرق می باشد. فعالیت اصلی ساب مین عضو گیری و نصب تضمینی اپلیکیشنهای تلفن همراه می باشد.

تماس

دفتر تهران: فلکه دوم صادقیه، برج گلدیس
دفتر کرج: سه راه رجایی شهر، برج جهان نما
 
تهران: 47620313-021
کرج: 34257302-026