<link rel="stylesheet" href="/media/plg_jchoptimize/cache/css/03409cc94a7dfb4aa4eb3a65c54e15f9_0.css">

مطالب آموزشی | ساب مین ، نصب تضمینی اپلیکیشن

پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن نوعی اعلان تبلیغاتی است که برای تبلیغات وب سایت ها، اپلیکیشن ها، کانال های تلگرام بسیار مناسب است.

با استفاده از پوش نوتیفیکیشن می توانید به تعداد زیادی از کاربران اپلیکیشن ها اعلان تبلیغاتی ارسال کنید. شرکت تسنیم رایانه شرق از جمله شرکت هایی است که ارسال تبلیغات نوتیفیکیشن را در اختیار همه افرادی که دوست دارند کسب و کار و برندشان دیده شود، قرار می دهد و از نتیجه ارسال های خود به آن ها گزارش می دهد.

پوش نوتیفیکیشن به عنوان یک ابزار بازاریابی است که در صورتی که صاحبان کسب و کارهای مختلف از آن استفاده هدفمندی داشته باشند می توانند به نتیجه مطلوب آن امید داشته باشند. شما می توانید اپلیکیشن خود را به سرویس پوش نوتیفیکیشن متصل کنید و به کاربران خود اعلان ارسال کنید. با پوش نوتیفیکیشن این امکان را خواهید داشت که با کاربران خود ارتباط برقرار کنید و با آن ها در تعامل باشید.

از جمله سایر مزایای پوش نوتیفیکیشن می توان هدفمند بودن تبلیغات ، هدایت مستقیم کاربران به شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن و صفحات وب و ... می باشد. شرکت تسنیم رایانه شرق با در نظر گرفتن نیاز تبلیغ دهندگان به ارسال پوش نوتیفیکیشن راه اندازی شده است.

از آن جایی که شما برای انجام تبلیغات پوش نوتیفیکیشن نیاز دارید که با توسعه دهندگان اپلیکیشن ها در ارتباط باشید ( منظور اپلیکیشن هایی هستند که دارای سرویس پوش نوتیفیکیشن می باشند) ما این نیاز شما را برآورده کرده ایم و به جای این که این همه مسیر پر فراز و نشیب را طی کنید لازم است که با ما در ارتباط باشید.

در مجموعه "ساب مین" نصب تضمینی اپلیکیشن و همچنین فعالسازی سرویس ارزش افزوده تلفن همراه (اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل) و اپلیکیشنهای ارزش افزوده با بهترین کیفیت ممکن انجام می گیرد.

درباره ما

ساب مین یکی از برندهای شرکت معتبر تسنیم رایانه شرق می باشد. فعالیت اصلی ساب مین عضو گیری و نصب تضمینی اپلیکیشنهای تلفن همراه می باشد.

تماس

دفتر تهران: فلکه دوم صادقیه، برج گلدیس
دفتر کرج: سه راه رجایی شهر، برج جهان نما
 
تهران: 47620313-021
کرج: 34257302-026